طراحی دکوراسیون اداری
نوشته شده توسط : bamana

اغلب ما ساعات بسیاری در طول روز را در محل کار خود سپری می نماییم. بنابراین بهرمند بودن از محیطی استاندارد و همین طور لوکس و منحصر به فرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و طراحی دکوراسیون اداری، امروزه دغدغه مدیران ، معماران و طراحان می باشد.  محیط کاری دارای پرسنل زیادی با سلایق و البته وظایف متفاوت می باشد. بنابراین نیاز است تا هر قسمت طراحی  دکوراسیون اداری مناسب داشته باشد و بری هر بخش فضایی خصوصی در نظر گرفته شود.

طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار شما باید به گونه ای باشد که زمانی که فردی برای اولین بار به شما مراجعه نمود و وارد دفتر کار شما شد دقیقا فضای اداری و رسمی را مشاهده کند و این حس در آن القا شود. برای این کار نوع چیدمان و استفاده از مبلمان مناسب با ترکیب رنگ مرتبط بسیار تاثیر گزار خواهد بود. بهتر است برای مبلمان از رنگ های مشکی و قهوه ای استفاده نمایید تا فضایی رسمی تر را در دفتر کار شما ایجاد نماید.

درطراحی  دکوراسیون اداری به علت بالا بودن رفت و آمد امکان تخریب و آسیب دیدن به وسایل و لوازم بیشتر می باشد بنابراین بهتر است از متریال های مقاوم مثل متریال فلز در دکور آن استفاده شود و همین طور برای پارچه مبل و صندلی ها بهتر از از جنس های زخیم با مقاومت بالاتر استفاده شود. به طور مثال چرم مناسب است. و نظافت آن نیز راحت تر می باشد. علاوه بر جنس و رنگ باید دارای حالت استاندارد و آرگونومیک باشد تا موجب خستگی کارمندان نشود.

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اداری مدرن و شیک می باشید ما در البرز چوب درساز پروژه طراحی اداری شما را به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی و سپس پیاده سازی می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون اداری , دکوراسیون مغازه , طراحی دکوراسیون مغازه , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: